“Дети - это мира нежные загадки, И в самих загадках кроется ответ!” М. Цветаева

2018-09-16

Три дні зі Станом Потоку

Другий тиждень вересня для 3-А класу ознаменувалося чудовими подіями. Доля привела до нас прекрасну людину, педагога, мандрівника,етно-музиканта. засновника школи варганної музики Стана Потоку. ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу стан потоку
Як саме це сталося? Просто Стан (Стас Бариш) зазирнув до школи з метою побачитися із своїми колишніми вчителями. Згадав і про мене, свою першу вчительку. Зраділи зустрічі, поспілкувалися. А потім Стас запропонував попрацювати з моїми третьокласниками.
Тож пропоную вашій увазі щоденник наших незабутніх зустрічей.
ДЕНЬ ПЕРШИЙ. Вівторок 11 вересня.
Стас завітав до нас на урок "Я у світі". Тема уроку "Яким бути. Як досягти успіху". Стас говорив про мрії. Як їх здійснювати. Як відрізнити мрію від простого бажання
Головна думка зустрічі: "Щоб здійснити мрію, потрібно зробити у напрямку до неї тисячу кроків." Аня Карнаш поділилася своєю мрією. Дівчинка хоче, щоб у неї вдома жила сова. В ході своєрідного мозкового штурму діти прийшли до висновку: щоб здійснити Аніну мрію потрібні знання й уміння, яких дівчинка поки що не має. Де дістати інформацію про птахів, які вчені займаються вивченням пернатих, як може допомогти інформація, отримана через інтернет, як облаштувати житло, щоб воно стало комфортним для тримання такої тварини, тощо.
Діти усвідомили: здійснити мрію можна. але для цього потрібні певні знання та зусилля.
Стан говорив, що багатьом людям на шляху до мети заважає страх. Кожна людина чогось боїться. Як побороти свій страх? Ми боролися з різними страхами під час цікавої гри.
Зустріч закінчилася музичною хвилинкою. Діти завмерли зачаровані звуками дримби.
На данном изображении может находиться: 3 человека, ребенок и в помещении
ПІДСУМОК ДНЯ. УСІ ДІТИ ЗАКОХАНІ В СТАСА.На данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят
ДЕНЬ ДРУГИЙ, Середа 12 вересня.
Сьогодні чудовий день. Сонечко пестить землю. Середина осені нагадує літо. Тож після сніданку ми збираємось у похід. Цілих три уроки проведемо в лісі.
Тільки-но ми переступили поріг школи, почався урок музики. Стас дістав маленьку гітару укулеле та став наспівувати веселу похідну пісеньку. Схоже, він її щойно склав. Ми рушили... По дорозі пройшли через "чарівний портал" і змінили свій стан на новий, "романтичний, фантастичний". Трохи пізніше перетворювали звичайну травинку на "чарівну пір'їнку". Для цього треба було торкнутися нею трьох прекрасних речей, які зустрінуться на нашому шляху.
На данном изображении может находиться: 4 человека, люди стоят, ребенок, небо, дерево, на улице и природа
У лісі Стас нагадав дітям про те, що любити природу означає дбати про неї та запропонував прибрати на галявині, де ми зупинилися. Діти з інтузіазмом підхопили цю пропозицію.Після прибирання Стас показав, як правильно розвести вогонь, як дбати про нього, ніби він живий. Як поважати вогонь. І тоді він не принесе шкоди, тільки подарує людині свою енергію та стане помічником.На данном изображении может находиться: 5 человек, в том числе Стан Потоку, ребенок, на улице и природа
У лісі на галявині ми продовжили заняття музикою. Тут діти дізналися історію гавайської гітари укулеле, відшукували нотки у веселій пісеньці, яку співав Стас, а потім співали разом із ним.На данном изображении может находиться: 1 человек, сидит, ребенок и на улице
Стас познайомив дітей іще з одним незвичайним африканським музичним інструментом калімбою, провів майстер клас з гри на ньому
.На данном изображении может находиться: один или несколько человек, ребенок и на улице
Діти вчилися грати на калімбі, дослухаючись до шелесту вітру, голосів птахів. Це були незабутні хвилини єднання з природою.
Прощаючись із лісом, загасили вогонь, забрали сміття. Коли повернулись до класу, обговорили нашу подорож. Діти казали не тільки про те, що побачили та дізналися нового, а й про те, як і що змінилося у їхньому внутрішньому світі.
ПІДСУМОК ДНЯ, Ми зрозуміли, щоб природа відповіла тобі взаємністю, люби та турбуйся про неї. Навчися бачити не тільки очима, а й серцем. Поважай друзів та будь терплячим.
"Стас, ти дуже мудрий і красивий", - казали діти.На данном изображении может находиться: 13 человек, в том числе Стан Потоку и Надежда Нагуло, люди улыбаются, в помещении
На батьківських зборах заінтриговані батьки питали, хто такий Стас.
ДЕНЬ ТРЕТІЙ. 14 вересня.
Вчора Стаса не було і діти трохи засумували. Тому дуже зраділи, коли сьогодні він, майже непомітно, з'явився на порозі класу. Стас зайшов попрощатися. Йому пора від'їжджати.
Однак Стас не був би Стан Потоку, якщо б навіть у цю хвилину не організував для дітей ще одну гру. Сьогодні ми вчилися бути уважними. Ловили "промінці уваги", які посилав нам Стас. а потім повертали йому. На наступному етапі гри обмінювалися "промінчиками" між собою. Діти пообіцяли, що в понеділок почнуть день саме з цієї гри. Уявляю, як вони згуртуються.
ПІДСУМОК ДНЯ.  Якщо хочеш отримати якісний результат роботи, гуртуйся та будь уважним.На данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят, ребенок, гостиная, стол и в помещении
На прощання дійти бажали Стасові вдалих подорожей, хороших друзів, здійснення мрій та міцного здоров'я.
ВІН ПОЇХАВ, АЛЕ ОБІЦЯВ ПОВЕРНУТИСЯ.
                              ЩАСТИ ТОБІ, СТАСЕ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!На данном изображении может находиться: 4 человека, в том числе Надежда Нагуло и Стан Потоку, дерево, на улице и природа
На данном изображении может находиться: Стан Потоку, на улице

Немає коментарів:

Дописати коментар